WARNING:
JavaScript is turned OFF. None of the links on this concept map will
work until it is reactivated.
If you need help turning JavaScript On, click here.
Aquest mapa conceptual conté informació relacionada amb: M41, Disseny Comunicatiu: Centrat en l'usuari Què volem comunicar? Com? A qui? Simplicitat. Coherència Equilibri en l'organització Legibilitat Usabilitat Interactivitat exemples exemples, Disseny Comunicatiu: Centrat en l'usuari Què volem comunicar? Com? A qui? Simplicitat. Coherència Equilibri en l'organització Legibilitat Usabilitat Interactivitat regles no escrites Cada mitjà té una forma particular de comunicar Cap mitjà es MILLOR que altre. Útil: Si no ho pots comunicar: no ho facis Lo important a no més de 2 clics Orientació: saber on som Llenguatge del usuari: comprendre, Disseny Comunicatiu: Centrat en l'usuari Què volem comunicar? Com? A qui? Simplicitat. Coherència Equilibri en l'organització Legibilitat Usabilitat Interactivitat ètica del dissenyador Plagi Pirateria, BLOC 4. Creació i Adaptació de matertials i recursos tecnològics Principis de Disseny Disseny Comunicatiu: Centrat en l'usuari Què volem comunicar? Com? A qui? Simplicitat. Coherència Equilibri en l'organització Legibilitat Usabilitat Interactivitat, BLOC 4. Creació i Adaptació de matertials i recursos tecnològics objectiu CREAR CONTINGUTS EDUCATIUS, BLOC 4. Creació i Adaptació de matertials i recursos tecnològics tipologia de MM Informatius Llibre hipermedia Tutorials Exercitació Simulació Jocs, BLOC 4. Creació i Adaptació de matertials i recursos tecnològics Principis de Disseny Elemntes de qualitat, BLOC 4. Creació i Adaptació de matertials i recursos tecnològics Principis de Disseny Disseny Pedagògic: Aprendre a aprendre Facilitar la Construcció de Coneixements Més enllà del material Facilitar la Transferència Diferents Enfocaments Motivar, CREAR CONTINGUTS EDUCATIUS adeqüats Necessitats Educatives